Regulamin działalności obiektu

 

1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16.00 i kończy o godz. 11.00 ostatniego dnia pobytu. Po przekroczonym limicie czasowym gość bez uzyskania wcześniejszej zgody właściciela obiektu będzie obciążony dodatkową opłatą wg obowiązującego cennika.

2. Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu. Opłata miejscowa jest wliczona w cenę pokoju.

3. W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.

4. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

5. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 07.00 rano.

6. Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak ich utratę.

7. W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.

8. Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu.

9. Goście zobowiązani są przechowywać klucz do pokoju z należytą starannością. W przypadku jego utraty, Goście zostaną obciążeni kosztami wysokości 50 zł.

10. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w apartamencie.

11. Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie.

12. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.

13. Goście są zobowiązani do pozostawienia apartamentu w stanie zastanym w dniu przyjazdu.

14. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przerwy w dostawach wody lub prądu występujące z winy dostawców.

15. Właściciele apartamentu nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne nieszczęśliwe wypadki.

16. Pobieramy zadatek w wysokości 20% całkowitego kosztu pobytu w terminie do jednota dnia po rezerwacji. Brak wpłaty skutkuje anulowaniem rezerwacji. Nr konta do wpłat: 36 1020 5112 0000 7502 0168 3184. W tytule wpłaty prosimy o podanie Imienia i Nazwiska oraz terminu pobytu.

17. W przypadku anulowaniu rezerwacji zadatek za pobyt nie podlega zwrotowi.

Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie!